Pustici_Jaromer

Odkazy : 6
Počet zobrazení článků : 420927
Srpen 2011
Pozor Pozor Puštíci (1.9. na klubovně v obvyklý čas - přípravná schůzka na další rok)
Blíží se STRAŠIDELNÝ LES  sobota 3.9. 2011 A HRA O PŘEŽITÍ

Tábor 2011

Středa 20.7.2011
Nultý den aneb  přípravné práce

Pracovní četa nastoupila v deset hodin ( až na klasické opozdilce) u Ludi, kde se po krátkém deštíku nakládaly všechyn táborové věci na vlek , aby se mohly převézt na tábořiště.
Tam se věci vyložily, ulikdily. Týpka se kasala, tráva v nich se sekala, hrabala. Nosily se podlášky, rošty, molitanky, prostě klasika.
Nezbytnými v následujících dnech se zdáli i různé přístřešky, které se musel pořádně připevnit, aby odolaly nepřejícímu počasí. Ani to veškeré šamanské zaříkávání totiž nestačilo k zastavení nebo zmírnění toho, co se na nás chystalo.
Odpolene se ještě přišlo podívat několik bývalých puštičích táborníků. Hrál se lakros a posedělo se s kytarou u ohně. Po večerní písni se šlo spát.  Zítra už tu bude usínat tábor plný dětí. (Agléška)

První den , čtvrtek, 21.7.2011
V 18 hodin jsme se všichni sešli pod náměstím. Díky vydatnému dešti se puťák konat nemohl, proto nás rodiče a vedoucí rozvezli auty do tábora.
Tam jsme se ubytovali do týpý. A vybalili jsme si. Potom následovala večeře, přesunutí do tee-pee a "rozdělání ohně", ne všem se to podařilo. V tom vydatném dešti se nedalo nic dělat, proto jsme šli spát. (Denisa)

Druhý den, pátek, 22.7.2011
Ráno byl budíček v devět hodin. Probudili jsme se do ošklivého deštivého dne. Následovala snídaně a po ní přestavba vnitřku tee-pee pro ty, na které v noci kapalo. Do oběda jsme měli volno, po obědě polední klid.
Po poledním klidu přestalo pršet, proto mohl začít program. Program pro nás připravila Mašina, byla to postřehová hra. Měli jsme po cestě najít 12 obrázků a zapamatovat si je. Také jsme na zpáteční cestě měli vzít kousek březového dřeva.
Bylo to zárověň i na čas. A aby toho nebylo málo, cesta vedla do strmého kopce. Potom byla večeře a rozdělávání ohně v tee-pee. Kdo rodělal, dostal půl chleba pro tee-pee a opékali jsme si topinky.
Zároveň jsme dnes poprvé zpívali večerní píseň. A pak jsme nedělali nic jiného než krásně spinkali. (Denisa)

Třetí den, sobota, 23.7.2011
Ráno byl budíček v pravý čas! Dnes poprvé vysvitlo slunce, takže rozcvička trvala asi dvě minuty. Ke snídani jsme měli housku s marmeládou. Po snídani bylo volno. Pak jsme tkali na kolíkovém stávku.
Poté pan Špaček přišel s pytlikem a v něm krásný ledňáček! A pak byl oběd. K obědu byl guláš s kolínkama. Po obědě byl odpolední klid. A po odpoledním klidu se rozdělovalo do dvou skupin. S Pájaou je:
Klárka, Vojta, Lukášek, Vilda, Bára, Patrik, Denisa, Terka, Karlos, Hanýsek (Honzík) a nepřiřazený jsou jen Eli a Markétka. S Mašinou je: Vajco, Kykoš, David, Tom, Standa, Petr, Anežka, Lukáš, Ohýnek, Tifany.
Pak jsme si museli jít pro vidličky na nějakou hru. Ještě před tím byla jedna svačina, byl meloun. Pak byla druhá svačina, byl jogurt (višňový, borůvkový) s houskou. Pak holky natáčely reportáž a Terka přitom dostala škytavku. Pak byla večeřě. K večeři byla čočková polévka. Pak se rozdělal táborák a a zpívaly se písně ze zpěvníku2010. Pak Lůďa řekl, že je dobrá víla a řekl, že máme najít jeho tři pomocníky s nástroji dechovými, bicí a strunný. To byla noční hra..
Pak až se hra dohrála, každý dostal nový Zpívánek *zpěvník*. Poté se v některých týpkách rozsvítil oheň. Poté byla večerní píseň a pak se nedělalo nic jiného , než spalo. (Vája)

4. den, neděle, 24.7.2011
Probudili jsme se do krásného čtvrtého dne a sluníčko se nás stále drží. Začali jsme Pájinou ,, spešl ,, rozcvničkou, u kterého jsme si sice neprotáhli všechny svaly, ale zato jsme si užili spoustu legrace.
Potom jsme měli mňamózní snídani, KAKAO vs. VÁNOČKA. Poté se dočkaly naše Zubyska, které se pořádně vyčistila. Dále naše tee-pee žádala o úklid, tak jsme jejich přání vyplnili.
Pak nás svolal náčelník kmene, jenž žádal zhotovení rodových map tábora a přilehlého okolí.  vydali jsme se na průzkum okolí tábora všemi směry a označili jsme si důležitá místa (např. naleziště chrastí či malin).
Na oběd přijel Kuba a Hanýsek. K tomuto obědu byla výtečná rýže s kuřecím masem, které bylo připraveno na kari a cibulce.
Poté následoval polení klid u kterého jsme se zase pilně pustili do tkaní podložek, protože nám paní Špačková dovezla novou zásobu spotřebního materiálu. Po odpolením klidu se šlo na KROS. Všichni bojovali ze všech sil i do roztrháni těla.
Díky výbornému fandění okolních přihlížejících byly časy závodníků neskutečně rychlé. Potom následovala svačina. Po svačině šli mladší závodníci hrát trojnožky a starší lakros. Po chvíli přijel Karlos . Karlos se ubytoval a následovala večeře ke které byly těstoviny.
A nastalo divadlo na zahájení celotáborové hry. (Mašince to moc slušelo).  Pak jako vždy zatopit v tee-pee a na večerní píseň, ta se končí slovem ,,dobrou noc". (napsala Maruška/Terka/ , pomocníci Bára, Denisa, Tifany /Ivana/)

5.den 25.7.2011
Z postelí nás vytáhla ranní píseň. Śli jsme po zvuku této písně a ta nás dostala až před jídelnu. Śli jsme za tee-pee, kde jsme rozcvičili svá těla.
Někteří nás seznámili se svými sny - zdálo se jim o Aztécích. Po rozcvičení jsme se přesunuli zpět před jídelnu, kde jsme zazpívali jídelní píseň.
Umyli jsme si naše špinavé ruce (od kliků při rozcvičce) a nahrnuli jsme se ke stolu s jídlem a pitím.
Usedli jsme ke stolu a jedli jsme housky s Perlou a marmeládou, které jsme zapíjeli černým čajem s medem.
Luděk (náčelník) zavelel: "Hygiena a úklid!". Zuby jsme si vyčistili i v tee-pee jsme si uklidili, takže jsme měli čas na zhotovení map.
Nakreslili jsme mapu tábora i okolí a potom jsme jména pro své rody vymýšleli. Dále jsme vzpomínali na včerejší příběh o Aztékách.
Vzpomněli jsme si na Rodriga de Alvaréze a na jeho deník. Luděk se nás zeptal, zda-li máme tušení, kde může být. Ŕekli jsme mu, že podle nás je pod křížem nad hájenkou. K tomuto kříži měla vést cesta strastiplná, takže jsme si sundali boty a šli bosi až ke kříži.
Našel ho Vojta - samozřejmě u kříže. Dali jsme ho Páje k přečtení. Pája nám přečetla první stránku, jenž byla napsaná normálně. Další stránky byly zakódované. Vrátili jsme se do tábora, přemýšlejíce o tom, jak rozkódovat další stránky. Po cestě se někteří rozhodli zajít si vymáchat nohy v bahně.
V táboře jsme se někteří převlékli do indiánského oblečení. Ti s nohama od bláta si je umyli v potoce. Zazněla píseň jídelní a všichni jsme běželi tam, odkud vycházela.
Umýt si ruce byla pro nás už samozřejmost. Postavili jsme se do řady a čekali na to, až na nás vyjde řada. Nejdřív jsme měli nudličkovou polévku. Po výborné polévce byl holandský řízek s bramborami.
Jako dezert byl okurkový salát. Po obědě byl vyhlášen odpolední klídeček. Někteří dodělávali své podložky, jiní zas hráli stolní hry. Někteří kluci šli do potoka. Hrálo se na kytary a zpívalo se z nového zpěvníčku (zpívanku).
Po odpoledním klidu nám Luděk dal možnost k rozkódování deníku.Museli jsme se dostat přes Aztéky (Armádu, Šimi, Simču, Páju a Mašinu až kue Kortézovi (Míra).) Když jsme se dostali k Mírovi, ozdobil naše záda kód. tento kód nám měl pomoci rozluštit deník.
Po hře nám byl nadiktován zakódovaný kousek z deníku. Po rodech jsme si opsali ze zad kódy a snažili jsme se něco rozluštit.  Strávili jsme nad luštěním deníku spoustu času. Žádný rod nic nerozluštil, ikdyž nám Šimi napověděla. Vypadalo to, že bude pršet, takže jsme vyrazili na dříví.
Když jsme měli nařezané dříví, šel se hrát lakros. Ti, kteří ho ještě nehráli trénovali s Šimi, my oststní jsme hráli s Luďkem. Po lakrosu byla večeře. K večeři byla gulášová a nudličková polévka s houskou či chlebem. Po večeři jsme se rod Pájovců (Pastelky na paprice), sešli v našem tee-pee, kde jsme luštili, páč nám Šimi dala další nápovědu.
Naše tee-pee mělo službu v kuchyni. Poté byl táborák a zpívalo se.(Bára)

6.den 26.7.2011
Ráno byl budíček v 9:00, potom byla rozcvička a potom byla snídaně. Byl chleba s máslem a salámem a potom jako obvykle hygiena, Šli jsme do týpek a tam jsme zpívali. Někdo dodělával podprdeláky, byla malá přeháňka, sešívali jsme zpěvníky a vybarvovali si je. Uběhlo to tak rychle. Poté byl oběd a polední klid.
Potom jsme batikovali šátky na žluto, Asi za hodinu nás svolali a my jsme znovu vázali šátky. Kluci si hráli s míčem. Mašina a Pavča začali dělat podsedáky. Pořád jsme něco dělali, např. Val a Anežka hledali kdo je ňákej Zulum a Zele a já jsem si četla. Poté jsme hráli čtyřboj, hod míčem co nejdál, prohoď kruh, seber míčky , tref se do kyblíku.
Obatikované šátky se velmi povedly. A taky si hrajeme Beng. Večer byl táborák, kde nám Šimi přečetla další díl z Deníku a po večerní písni se šlo do hajan. (Klárka)

7.den 27.7.2011
Dnes ráno při rozcvičce jsem hráli ,,Do vody, z vody " , hada, pak byla snídaně a po ní jsme vyrazili po stopách Rodriga de Alvaréze, postuovali jsme podle jeho zápisů, nejdřív jsme hledali posvátné skály, aby jsme je našli, museli jsme brodit potokem a prodírat se kopřivama. Skály jsme našli a tak jsme hledali sloupy kouře a podle nich vesnici.
Našli jsme oboje, když jsme došli do vesnice (tábora), museli jsme najít lék na nemoc, která vesnici zachvátila a donést ho do vesnice. Lék jsme našli, byl to tenisák na kůži a místo kořenů měl provázky a za ty provázky jsme to nesli brankama a když nám tenisák spadnul, vrátili jsme se do předchozí branky. Když jsme lék donesli ( s velkými obtížemi, byl oběd. Po obědě jsme pokračovali v hledání.
Šli jsme zpátky do posvátných skal, kde byla hliněná tabulka boha Xipé, a tak jsme si ji vzali s sebou a šli jsme zpátky do tábora, tam jsme si přečetli další část deníku. Potom jsme hráli hru Rod  proti Rodu. Měli jsme na sobě čísla, a když nám je nepřátel přečetl , umřeli jsme a zapisovalo se , kdo koho kolikrát přečetl a kolikrát se kdo dotknul soupeřovi vlajky.
Po večeři byla noční hra, na stromech byly lesklé nálepky, podle kterých jsme šli, taky tam byly obrázky, které jsme si museli zapamatovat a po příchodu na tábor nakreslit. (Kykoš)

8.den 28.7.2011
Ráno byla rozcvička při které jsme hráli ,,Cukr, káva, limonáda". Potom byla snídaně, raní hygiena a úklid v tee-pee. Před obědem jsme hráli hru buben. Hraje se tak , že hráči se obléknou do co nejmíň nápadného oblečení a obličej si namalují tak, aby zastrašili nepřátelé, taky tam jsou tři nepřátelé : slepí hlídač v bráně, našeptávač a bubeník, hráči se musí dostat k bubeníkovi aniž by je viděl.
Bubeník pětkrát bubnuje (když bubnuje, nekouká se), když dobubnuje koukne se a koho uvidí, tak se zeptá našeptávače, ten mu řekne jméno, bubeník ho řekne nahlas a onen hráč začíná znovu. Cestou musí hráč projít branou, když ho chytí hlídač, začíná znovu.
Potom byl oběd a po něm jsme přečetli další část deníku. Museli jsme složit z popsaných kamenů zprávu a na lodičkách ji přepravit  od brodu ke kuchyni. Potom přijelo divadlo, první představení se jmenovalo ,,O draku Baziliškovi". Bylo to o tom , jak se dva králové přeli o hranice svých království a ve stejný den se jim narodili děti, jednomu princ Matys a druhému princezna Anna. Ale také puklo dračí vejce.
Anna s Matysem se nikdy nepotkali, teprve když jim bylo 17. a umřeli oba králové, se potkali u hraničního potoka. Na první pohled se do sebe zamilovali a domluvili se , že zítra požádá Matys Annu o ruku. Jenže drak Bazilišek taky vyrostl a taky chtěl za ženu princeznu Annu a tak ho čarodejnice Uršula (jeho matka) proměnila v malého modrého ptáčka, takže Bazilišek Annu unesl a Matys se dozvěděl, co se stalo a vydal se je hledat.
Po roce se vrátil k hraničnímu potoku. Potkal tam Uršulu a chtěl se bít s drakem, ale ten ho žhavým pohledem zcepeněl, ale naštěstí se tam objevil skítek Eliáš a oživil Matyse. Potom se spolu vydali na dno Černého jezera, našli tam Annu, která jim všechno pověděla a ven z jezera vynesli i černou květinu, ve které byl ukryt život Baziliška i Uršuli.
Když vyšli, byla noc a tak přemýšleli, jak zničit černou květinu. V tom se tam objevil Bazilišek s Uršulou. Bažilišek zcepeněl Matyse a když chtěl zcepenět Annu, nastavila mu Anna před oči černou květinu a tím ji zničil a zabyl tím sebe i svou matku a Matyse opět vysvobodil Eliáš a všechno dobře dopadlo.
Pak jsem divadlo hrál já sám, jmenovalo se to ,,Jak jeli vojáčci stavět bunkr". Bylo to o tom, jak vojáčci málem zaspali. První se probudil velitel (šéf) a vzbudil další tři vojáčky, společně nasedli do letadla a vzlétli, ale let jim přerušil tatínek, museli tedy jet auty, ale měli jen jedno auto. Takže potřebovali další. Vypůjčili si tedy růžový cadilac od menší sestry a mohlo se jet, ale jízdu jim překazila ona malá sestřička, když zjistila , co se stalo.
Vojáčci tedy vyrazili pěšky, tentokrát jsem jim to překazil, když jsem na ně omylem upustil kapesník. Velitel musel svolat poradu, aby se rozhodl, co dál. A právě když byla porada v nejlepším, vše překazila mamka. Musel jsem všechno uklidit a jít na večeři a tak jsem nakonec dodal ,, A tak se to stavění vojenského bunkru muselo obejít bez mých vojáčků. No jo, když naše rodina vůbec nemá smysl pro vojenskou disciplínu".
Kyž divadlo odjelo, museli jsme najít cestu nebezpečnou bažinou. Pak byla večeře a zpívání u ohně. (Kykoš)

9.den 29.7.2011
Ráno jsme se probudili do slunného dne. Zazněla ranní píseň a šlo se na rozcvičku a lahodnou snídani. Vyčistili jsme si zoubky a uklidili jsme si v tee-pee. Poté jsme se sešli u ohně a přečetli si další část deníku. Rozlehlo se řechtání koní, kteří za chvíli přijeli. Celé dopoledne jsme se tedy vozili na dvou konících. Následoval oběd a polení klid. Odpoledne oba rody vyráběli louče a křesali oheň (rozdělávali oheň), který museli penést na ohniště (od brodu) a udržovat ho.
Večer byl jako každý den táborák, po kterém se šlo spát. (Tifany)

10. den  30.7.2011
Ráno jsme měli jako každý den rozcvičku. Hráli jsme hada a motanici. K snídani jsme měli vánočku s kakaem. Potom jsme začali korálkovat  a zdobit si trička. K obědu jsme měli kuřecí vývar a rýži s masem na kari.  ........
Celý den pršelo. Přijeli k nám dva páni z jednoho spolku ,,Záblesk" . Ti se zabývají různými záhadami. Pak jsme si povídali až do večeře. Potom jsme šli do tee-pee. Tam jsme si chvilku zpívali a šli spát. (Karlos)

11. den  31.7.2011
Ráno jsme díky svým upovídaným pusám vstávali před devátou hodinou.  Pája nás rozcvičila během do kopce. Po krátké pauzičce, při které jsme rozhýbali celé tělo jsme se dostali až na vrchol kopce. Došli jsme do tábora, kde nás čekali chleby se sýrem a máslem. K vypití nás také vybízel hrnec s čajem, takže se naše hrníčky naplnili touto horkou tekutinou. Po snídani následovali housky, které jsme vyčistily.Někteří si museli uklidit v tee-pee. Po úklidu nás svolala píseň svolávací.
Našli jsme další destičku od boha ohně. Přečetla se další část deníku.Rozdělili jsme se po rodech. Pastelky na paprice šli do lesa pro dříví a chrastí. Drtivý divoši stříleli z luku. Pak jsme se vystřídali. Následoval oběd - povidlové knedlíky s tvarohem a cukrem, když jsme tento lahodný oběd dojedli, měli jsme polední klid. Po odpoledním klidu jsme sbírali různé plodiny pro "bohyni úrody. Když jsme nasbírali tyto plodiny, dostali jsme je do tábota, kde jsme je ukázali vedoucímu. Pak jsme měli buchtu a čaj.
Museli jsme jít na dřevo. Poté přijeli Patrikovi příbuzní , kteří nám předváděli letadla. Jedno jim nabouralo do stromu a Luděk s Armádou se ho snažili sundat. Chvíli nám ještě předváděli a potom jsme museli jít na jídlo. Mohli jsme mít buď vánočku nebo chleba se sýrem + rajčetem+okurkou. Po večeři jsme usedli k táborovému ohni. Tam jsme dostali další vánočku a zpívali jsme ze zpívánku. Pak jsme šli spát. (Bára)

12. den 32.7.2011 (1.8.2011)
Ráno jsme měli rozcvičku, šli jsme do lesa. Hráli jsme nějakou hru, byla to sranda. Pak jsme se vrátili a museli jsme si udělat přírodní převlek . Když jsme se vrátili, měli jsme módní přehlídku. Pak jsme měli oběd, byla polévka a pak ještě něco. Paj jsme hráli lakros a trojnožku. Byla to sranda. Potom jsme měli nástup. Kontrolovali jsme se , jestli nejsme špinaví. Pak jsme šli k ohništi a zpívali jsme . Toť vše. (Vojta)

13.den 2.8.2011
Ráno jsme měli rozcvičku. Hráli jsme hada. Potom jsme měli dobrou snídali. Měli jsme chleba se sýrem. Potom jsme šli do lesa, tam jsme hráli nějakou hru. Simča, Šimi, Mašina a Pája byli ptáci, měli různé názvy, například Simča měla Cvrčilka. Potom jsme šli na oběd. Po obědě jsme hledali destičku, měla znamení kytky. Potom byla velká vodní bitva. Přidali se i dospělí. Večer jsme seděli u ohně. Potom byla noční hra. Šli jsme po svíčkách, na konci byly tři svíčky a papír, kde jsme se museli podepsat. (David)

14 den 3.8.2011
(Denisa)...  (FINSKÁ STEZKA, BARVENÍ POLŠTÁŘKŮ, HLEDNÁNÍ DALŠÍ DESTIČKY.....)

15.den 4.8.2011

Tábor už se přiblížil ke konci a nás čekalo uctění posledního boha – boha Slunce – Huitzilopochtliho. Jaké překvapení pro malé táborníky bylo, když jsme je brzy ráno vzbudili se slovy, že nesmí promluvit. Pak už jsme vyrazili za bohem, konkrétně za „zrozením“ jeho spodobení (velké žhavé koule) na východ Slunce. Z počátku nám nebylo přáno, to ještě bůh Slunce bojoval s bohem temnoty, ale nakonec, při zpáteční cestě, se našim zrakům ukázal v celé své kráse. Tím začal celý den. Po příchodu do tábora si šly děti ještě lehnout, aby se dospaly. Po snídani už jsme potřebovali získat poslední destičku. Tu nám bůh Slunce daroval za naše dary – každý daroval něco za sebe. Destičky jsme měli všechny, a tak jsme mohli začít luštit hlavolam, který nám měl napomoci k nalezení aztéckého pokladu. Hlavolam se nám vyluštit podařilo, vydali jsme se tedy podle mapy na ono místo, které na ní bylo vyznačeno, abychom tam našli poslední nápovědu k následnému nálezu. A že to byla cesta složitá a drsná může dosvědčit mnoho hledačů, kteří byli obdarováni několika žihadly vosích strážců. Nakonec všichni přežili ve zdraví, posledního dílku skládanky jsme dosáhli a mohli jsme vyrazit k vysněnému pokladu. Cesta k němu byla značena aztéckými znaky. Poklad byl ukryt na konci aztécké stezky, v jeskyni, u které byly dvě hudebně nadané aztéčanky střežící vchod do jeskyně. Každý z hledačů si dolezl dovnitř, do temné jeskyně pro svůj díl pokladu, který si mohl nechat. Dramatičnosti celé této akce ještě dodala bouřka, která se na nás přihnala. To nám ale radost z nalezení pokladu nezkazilo. Večer už jsme se jen najedli a po indiánských pohádkách všichni pomalu ulehali do svých spacáků. (Doňa Marina)

16.den 5.8.2011

Je tu předposlední den tábora a to neznamená nic jiného než balení a žranici. Ani letos tomu nebylo jinak. Známé pořekadlo praví: „Bez práce, nejsou koláče“. Proto už od ranních, respektive dopoledních hodin se každý pustil do balení svého vlastního kufru, či bedny. Že to mnohdy nebylo lehké, je pravda, ale my jsme šikovní a poradili jsme si s tím s noblesou. Jakmile byla osobní zavazadla zabalená a vynešená, pustili jsme se do úklidu v tee-pee- Vynosit dřevo, molitanky, postele, podlážky, zadělat ohniště…práce bylo požehnaně. Když naše táborová obydlí zela prázdnotou, nezbývalo nic jiného, než je srovnat se zemí, rozebrat do posledního kousku skládanky. Když byla práce hotová, zbývalo naplnit ještě druhou část přísloví, jen koláče nahradilo všechno možné. Po naplenění žaludků nás čekala ještě jedna činnost – posezení u ohně za zvuku kytar a shrnutí tábora. Každý obdržel malou památku v podobě baterky na sluneční svit a polštář, který oblékl do svého krásného povlaku z předešlého dne. Následně se už „jen“ zpívalo, zpívalo, zpívalo a spalo, spalo, spalo. (Mašina)

¨
17.den 6.8.2011

Poslední noc proběhla v klidu. Ráno už na nás čekala jen poslední snídaně, poslední zabalení spacáku, rozloučení s táborem a cesta na vlak. Tak to měli děti. Dospělí ještě setrvali na místě sedmnáctidenního pobytu, aby zbourali zbytek tábora a aby poklidili, co se dalo. I oni museli opustit tábořiště, i když několik hodin po dětech. S nimi už odjížděl i zbytek věcí, které s námi všemi tábor prožili. Samozřejmě, že s každým z nás odjela i hromada vzpomínek. (Já doufám, že těch nejlepších :o)) (Mašina)

Návštěva ze Záchranné stanice Jaroměř  2.8.2011

Odchyt ptáků  23.7.2011

Rozcvička 23.7.2011

22.7.2011    Postřehový závod

První fotografie našeho budoucího tábořiště

S námi jedou : Terka, Bára, Vajco, Markétka, Anežka, Denisa, Klárka, Tifany, Eliška, Hanýsek, Kuba, Karlos, Kykoš, Lukáš S., David, Vilda, Vojta, Tomáš, Lukáš A.,Petr, Patrik, Mašina, Pája, Luděk-náčelník, Šimi-šamanka, Míra-logistika, Martin-technická četa, Pavča-$$$, Leuška-zdravotník, Tadík*, Majda C.*, Simča a Standík   .... cca  33 osob různého věku.